.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت بايد شهرداري ساري را در رفع مشكلات ياري كند

نماينده ولي‌فقيه در مازندران و امام جمعه شهر ساري گفت: دولت بايد شهرداري ساري را در اجراي طرح‌هاي زيربنايي و اساسي ياري كند.

آيت‌الله " نورالله طبرسي " روز دوشنبه در ديدار شهردار ساري افزود: مشكلات زيربنايي و اساسي شهر تنها از طريق كمك‌هاي مردمي رفع نمي‌شود و دولت بايد خود را در رفع مشكلات زيربنايي مسوول بداند و اعتبار مناسبي را به شهرداري ساري تخصيص دهد.

وي اظهارداشت: رفع مشكل ترافيك بافت مركزي شهر، انتقال پادگان ، زندان و برخي از ادارات به خارج از شهر بايد با شتاب بيشتري صورت گيرد.

نماينده ولي‌فقيه در مازندران از مسوولان كشوري خواست تا براي رفع مشكلات شهر و شهروندان مركز استان مشاركت همه جانبه داشته باشند تا شهرداري بتواندطرح‌هاي خود را براي عمران، آباداني و خدمات رساني به شهر موفق عمل كند.

"سيدعلي حجازي" شهردار شهر ساري نيز انتقال زندان فعلي به خارج از مركز شهر و تبديل آن به مركز تجاري ، تعريض ميدان شهرداري ، خيابان مازيار و بازگشايي كمربندي جنوبي را ازجمله طرح‌هاي مهم در دست اقدام شهرداري ساري ذكر كرد.

وي گفت: اجراي طرح‌هاي عمراني و خدماتي شهر ساري شتاب بيشتري خواهد يافت و براي رضايت شهروندان از تمام امكانات و اعتبارات شهرداري استفاده خواهيم كرد.

وي از ساماندهي ميدان امام خميني (ره) شهر ساري خبر داد و عمليات نصب تنديس سرباز "مادها" و يك بسيجي دلاور در اين ميدان را يادآور شد و افزود:
نصب تنديس "آرش كمانگير" در ميدان ذكر شده نير مد نظر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.